Re: BX AT dla Slot1

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 17:57:43 MET DST

Kris napisał(a) w wiadomości: <3744FBC8.E883C866_at_hardware.com.pl>...
>Cześć,

>Very good :-) Moja lubić ABit też. Preferować Asus ale bardzo lubić Abit
>... All right :-) Bo moja kochać każdy FPS w grze :-))))

:))

>Zgadzam się choć nie jest to prawda obiektywna.

Moze..

pewien czy to wina plyty, ale duze

>A z czym współpracuje u Ciebie ten ABit?

C300A_at_450, 128MB 7ns, Gullemount Maxi Gamer na Banshee AGP, IBM
DTTA 351010, SB Live, Sportster 33,6 ISA, CD Pioner 36x ATAPI.
BH6 bios 01/19.1999 -JJ.
Ostatnio po upgrejdzie biosa karty graficznej i zainstalowaniu nowych
drajwow a takze wymianie karty muzycznej (Live mam 5 dni), wczesniej mialem
muzyke na Yamacha 719 ISA, jedyny zwis jaki odnotowalem to wlasnie wczoraj
po uspieniu kompa.Ale tez ostatnio prawie go nie uzywam,
wiec nie moge powiedziec z cala pewnoscia ze klopoty minely.

>Nawiązujesz do własnej interpretacji a nie mojej wypowiedzi :-)))

Cyt:
"Nie dziw się, że BXCel jest
taki tolerancyjny. Inni wyciągają maksimum szybkości z elementów
zmuszając je do pracy na granicy stabilności. Jak myślisz, dlaczego
(m.in.) BXCel nie grzeszy szybkością?"

Z tego wyprowadzilem prosta analogie porownawcza do Asus'a i A-Bita
z ktorej to wynikaloby ze teoretycznie A-Bit powinien byc szybszy wyciskajac
z pamieci wiecej niz Asus.

<ciach>

>Tego nie skomentuję :-)

Nie obraze sie :)