Dzieki wszystkim

Autor: Adam Kruk (adamk3_at_promail.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 12:06:28 MET DST

Adam Kruk napisał(a):

> Dzien dybry :-)
> Moze ktos juz mial podobny problem i mi pomoze.
> Mam plyte glowna FIC 503+ procesor AMD K6 350MHz i Win98
> Kupilem sobie nowa karte graficzna Diamon Viper550 AGP
> i nie moge jej zainstalowac.Sterowniki sie instaluja wszystko jest Ok,
> ale po restarcie systemu uruchamia sie Win98 a potem czarny ekran.
> Instalowalem juz VIA VxD Driver do AGP ale to nic nie pomoglo.
> Moze ta karta graficzna nie bedzie chodzic z ta plyta glowna ???
> Za wszelka pomoc z gory dzieki.
> Pozdrawiam.

Dzieki wszytkim za pomoc juz po problemie.
Wlasciwie to nie wiem co bylo dokladnie przyczyna.
Zainstalowalem od nowa Win98 oraz
VIA VxD wersja 3.3
PCI IRQ routing driver wersja 1.3
Oraz nowe sterowniki do Diamonda (v2.55A)
no i poszlo bez problemu.
Pozdrawiam

--
      A   A        K K                       Adam Kruk