Re: Odszkodowanie za szkody wirusa Czernobyl , wincih, cih, win95cih

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 16:25:07 MET DST

Tomasz 'Pilot' Minkiewicz wrote:

> To w chińskim prawie za przestępstwa absolwentów odpowiada uczelnia?

Uczelnia nie odpowiada, ale jako instytucja cywilna ostatnia go
widziala.
Odpisali mi ze Chen jest teraz w wojsku i kontakt przez e-mail
niemozliwy.

Jest szczepionka na tego wirusa (26. kazdego miesiaca) ale dokumentacja
po chinsku i tam tez nie znaja programow komputerowych, ktore tlumacza z
chinskiego na angielski.