Re: Aztech PNP - POMOCY!

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Fri 21 May 1999 - 01:07:01 MET DST

Yaqob napisał(a) w wiadomości: <3wU03.33065$I1.635602_at_news.tpnet.pl>...
>Witam
>
>Mam problem z karta dzwiekowa Aztech'a.
>Otoz badziewie to oparte jest na chipie AZT2320,

>a Winda wykrywa to poczatkowo jako Aztech 1009 PNP...
>I tutaj zaczynaja sie schodki.. kiedys juz pisalem posta na ten
>temat jednak nic to nie pomoglo :-(

Robisz to tak:
Zakladam ze masz sterowniki na dyskietce, jesli nie to sciagnij z netu
Po wlozeniu karty do kompa i wykrywa ci urzadzenia pnp wszedzie dawaj
anuluj.
Po wejsciu do system pod ikona inne urzadzenia masz zainstalowanych chyba 5
urzadzen Aztech o tej samej nazwie.
Patrzysz na przerwania jakie zajmuja i tym sposobem rozszyfrujesz co jest
co. Potem dajesz zmien sterownik i instalujesz ten z dyskietki osobno do
kazdego urzadzenia.
I tyle.
Jezeli zle Cie zrozumialem i problem lezy gdzie indziej, albo potrzebujesz
szczegolow to pisz sprobujemy temu zaradzic.

pozdrawiam

--
winDoZo