Aztech PNP - POMOCY!

Autor: Yaqob (yaqob_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 15:55:23 MET DST

Witam

Mam problem z karta dzwiekowa Aztech'a.
Otoz badziewie to oparte jest na chipie AZT2320,
a Winda wykrywa to poczatkowo jako Aztech 1009 PNP...
I tutaj zaczynaja sie schodki.. kiedys juz pisalem posta na ten
temat jednak nic to nie pomoglo :-(
Otoz karta jest niby wykrywana przez Windows, jednak po podaniu
sciezki do sterownikow i wskazania ich jako dobrych w oknie
zasobow jest pusto. Poradzono mi ze mam uruchomic aztpnp.exe /d:c
i spreparowac odpowiedni plik CFG, to jednak na nic ( btw - moglby mi
ktos taki plik cfg podrzucic ? ) programik aztpnp.exe usilnie pokazuje
mi ze karty nie ma lub zostala zle wsadzona. Sprawdzilem i to.
Na plycie sa cztery sloty, do kazdego po kolei wkladalem karte i nic,
za kazdym razem to samo ( co ciekawe karta sieciowa ISA dziala bez
problemu ! ). Z tego co widze, aztpnp.exe jest potrzebny do zainicjowania
karty ( a zarazem jej zasobow ) dzieki czemu Windows widzi ja wraz z
odpowiednimi zasobami. W tej chwili co prawda cos tam wykrywa ( jako
Aztech 1009 PNP lub jakos tak :-) pare urzadzen, ktore sa kwalifikowane
do grupy Inne Urzadzenia i nic poza tym ( wszystkie na konflikcie, jak chce
ustawic konfiguracje recznie to niby widzi te zasoby, jednak po restarcie
znowu jest tak samo jak poprzednio ).
Juz nie wiem co mam z tym zrobic. Gostki od Optimusa zmyli rece i amen.
( to jest komputer mojego qmpla K5-90, 16 RAM, plyta na HX'ie, Windows 95
OSR2 ).

Moze ktos mi poradzi jak mam to uruchomic ? Thx.

yaqob_at_free.net.pl
ICQ 15671406