Re: FIC 503+ jak mierzyć temperature ?

Autor: PhoeniX (najbergg_at_kki.net.pl)
Data: Thu 20 May 1999 - 22:10:10 MET DST

> Czy to znaczy, ze te wejscia dla czujnikow sa do niczego ?
> A ja glupi myslalem, ze po to sa na plycie by do czegos sluzyly i
> wlasnie chcialbym sie dowiedziec jak mozna TYMI wejsciami mierzyc ?
>
> Czy w ogole ktos tego probowal ???

Kupujesz radiator z termometrem i 3 pinowym podpięciem.
Włączasz komputer, odpalasz programik z dyskietki dołączonej
do radiatora i już wiesz ile celsiuszów ma Twój radiator.
Sam sobie właśnie coś takiego zamówiłem (bo w sklepowym magazynie nie było)
i z tego co mówił sprzedawca to kosztuje to ok.60zł.

--
Pozdrawiam
file://==PhoeniX==\\