Re: Problemy z dyskiem Seagate 8.4GB

Autor: Paweł Urbaniak (upps_at_polbox.com)
Data: Wed 19 May 1999 - 18:06:22 MET DST

Paweł G. Angerman napisał(a) w wiadomości:
<3741FF16.DD5ECCDD_at_ikar.t17.ds.pwr.wroc.pl>...
[...]
>A przy normalnej pracy poki co jest wszystko ok. Win NT jak ma problemy
>ze sprzetem to zachowuje sie dosc niestablinie - tak mialem z moim
>ostatnim dyskiem, ktory powoli sie sypal. A z tym jak na razie od
>miesiaca
>windy mi sie nie wysypaly - poza dwoma razami, kiedy kopiowalem owe duze
>pliki i zawsze efekt wowczas byl taki sam.
>
>pawel

[...]

Panie Pawle, na Twoim miejscu już zacząłbym robić archiwum z ważnych danych.
Ja kupiłem Seagate'a w zeszłym roku i też niby normalnie chodził. Dziwiły
mnie tylko pojawiające się metaliczne stuki, "syki" (niby przez chwilę się
zastanawiał, tak pykał przez jakieś dwa miesiące). Aż jednego pięknego dnia
wykrzaczył się ScanDisk nie mogąc przetestować powierzchni. Ledwo uratowałem
część danych przez skopiowanie; trwało to wieki. Około połowa powierzchni
dysku zrobiła się bezużyteczna.
Skończyło się na wymianie na nowy dysk.

Paweł