Re: Potrzebuje programy w Clipperze

Autor: Krzysztof Kozioł (enter_at_cnet.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 22:18:37 MET DST

Paweł Chałczyński napisał(a) w wiadomości:
<26E03.30959$I1.594454_at_news.tpnet.pl>...
[...]
>Chodzi mi dokladnie o jakis prosty program do obslugi baz danych, jezyk ten
>mialem przez jeden semestr (poznalismy same podstawowe rzeczy) i
>potrzebuje jakis program na zaliczenie.
Ależ proszę prosty program do obsługi baz danych

Procedure Main()
local cName, GetList:={}

do while .t.
   cName = space(12)
   @ 0,0 say 'Podaj nazwe najwazniejszego zbioru DBF' get cName;
            valid file(alltrim(cName))
   read
   if lastkey() == K_ESC
      exit
   endif
   use (cName) new exclusive
   zap
   use
enddo
return

Oczywiście program możnaby rozwijać, ale jak na zaliczenie programu
po 1 semestrze zupełnie wystarczy. Myślę, że jeżeli uruchomisz
go na komputerze egzaminatora i zademonstrujesz pokrótce działanie,
zaliczenie masz jak w banku.

Polecam się jak najbardziej na przyszłość.

--
Krzysztof Kozioł
enter_at_cnet.pl