Re: YAMAHA CRW4416E- (IDE) długie

Autor: Ryszard Olszewski (rysiek_at_pertus.com.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 21:49:08 MET DST

Spowolnienie procesora na nominalną 300 nic nie daje.
A co do ustawień PIO Yamahy i Tecka, to w Biosie mam na Auto i bios ustawia
PIO4 dla Yamahy i PIO3 dla Tecka.
Wybaczcie mi ale trochę zamotałem, problemy te dotyczą wyłącznie zgrywania
Audio. Całych płyt jak i pojedynczych ścieżek!. Po prostu, teraz już 3 dzień
z uporem maniaka;) próbuje skopiować cokolwiek z Audio. WinOnCD przy próbie
robienia Track~1.wav na HDD wyrzuca komunikat: "CD Read error reading..." To
samo jest przy kopiowaniu z Tecka jak i z Yamahy:((.
I być może najważniejsze: przy instalacji WinOnCD instaluje się również
"CHeckCD 98", według mnie mierzy prędkość z jaką można zrzucać Audio. Przy
naciśnięciu "Start" wyrzuca komunikat "Program wykonał nieprawidłową
operację i nastąpi jego zamknięcie...." lub jak uda się za którymś razem że
NIBY testuje (bo lampka CD nawet nie drgnie) i wykazuje na żółto, czyli
"Sync errors"-wartość -246
i na czerwono "Read errors"- wartość- 247
Może te kilka słów;) pomoże w właściwym rozwiązaniu.
             Ryszard Olszewski
                        e-mail: rysiek_at_pertus.com.pl
                                    r.olszewski_at_bbs.chip.pl