Re: Antypiracka prowokacja Corela czy zakup kontrolowany ?

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 20:05:25 MET DST

> Jakiego naruszenia? Kupowanie pirackiego oprogramowania nie jest
> przestępstwem. Oj Egspert.

Nie mam duzej praktyki.
Niech bedzie ze kupowanie pirackiego oproggramowania jest dozwolone, jak
twierdzisz.
Przekazywanie pirackiego oprogramowania jest dozwolone ( patrz Corel)

Czyli moze Microsoft tez oglosi, za pirackiego win95 dajemy win98 za
polowe.

Tylko piraci na tym zarobia i zostana wreszcie oficjalnie uznani za
czyniacych dobro .

Tak mi w glowie przewrociles, ze juz nie wiem jak jest naprawde.