Re: Antypiracka prowokacja Corela czy zakup kontrolowany ?

Autor: Radomir Szaraniec (rmszar_at_cicero.law.uj.edu.pl)
Data: Wed 19 May 1999 - 11:13:26 MET DST

Expert napisał:

> Corel Draw 8 PL Promo 950 zl
> Promocja antypiracka -
> Nalezy dostarczyc piracka plyte z CorelDraw !!!
> ^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^^

Tuszę, że nie słyszałeś wcześniej o ich akcji?

> On chcial to kupic , dzwoni , a oni mowia ze musi przyniesc piracka
> plyte.
> To on sie pyta, czy oni na glowe nie upadli.
> A oni na to, skoro Pan nie ma pirackiej pllyty to nie mozemy sprzedac w
> promocji ;-(

Dziwi Cię to? Takie mają warunki i już.

> I pomyslal, moze to jakis zakup kontrolowany.

RTOFL :)))))))

> Bedzie faktura, nazwisko, adres, przyniesie plyte piracka w zebach,
> oni to zapisza i przekaza gdzie trzeba ;-(

Gdzie? Może od razu do UOP? Przecież Twój znajomy móże twierdzić, że
znalazł na ulicy.

> Czy ktos widzial taka promocje, ktora w praktyce zmusza do naruszenia
> prawa.

Jakiego naruszenia? Kupowanie pirackiego oprogramowania nie jest
przestępstwem. Oj Egspert.

> Moze przez analogie bedzie romocja towarow, dla placacych falszywymi
> banknotami,
> albo promocyjna sprzedaz samochodow, za oddany skradziony - super cena .

Jak się czegoś nie rozumie to się tego obawia lub demonizuje.

Wybaczcie pecetowcy, że nie wyciąłem crossposta, ale jstem ciekaw
Waszych opinii na temat rewelacji Experta [ a raczej jego znajomego, czy
to nie przez przypadek ten, który ma własny samolot i może robic zdjęcia
lotnicze? ].

rmszar

--
*******
mail: rmszar_at_cicero.law.uj.edu.pl         ICQ: 3417951