Jak rozpoznac plyte?????

Autor: zasadka (zasada_at_phys.uni.torun.pl)
Data: Tue 18 May 1999 - 21:02:02 MET DST

Mam taki problem.
Mam plyte glowna bez opisu. Nie moge w BIOS-ie wylaczyc USB. Jest mi do
niczego niepotrzebne, zajmuje przerwanie. Pewnie mozna wylaczyc na plycie za
pomoca zworki, ale wlasnie nie wiem za pomoca ktorej.
Szukam w i-necie opisu do plyty, ale na tej plycie malo co jest napisane,
jedynie miedzy slotami PCI jest jakis numer
(35-8333-01), pozatym jest to plytaz chipsetem oryginalnym Intela (TX) i jes
jeszcze jakis chip a na nim VIA II VT82C42N.
Kto jest producentem takiego czegos? Moze ktos ma taka plyte.
Pomozcie.
Aha
pierwszy raz zagladnalem na ta liste.

Tomek