Re: Co to takiego WIN-MODEM?

Autor: Łukasz Odziewa (disk_at_viii-lo.krakow.pl)
Data: Tue 18 May 1999 - 18:26:39 MET DST

>Ja mam winmodem (Zoltrix hcf winmodem -v90 i k56flex) który jest na
kościach
>rockwell'a a to przeczy troche temu co przeczytałem parę postów wyżej.
>cale nie zwalnia procesora. Jedynie gdy coś wysyłam na jednocześnie na
kilka
>serwerów ale zwykle tego się nie robi. Bez problemow mogę słuchać sobie
vqf
>lub mp3 i jednocześnie robić coś w tle a mam intel'a 280 mmx (2.5x112)

Po pierwsze dobry DSP jest lepszy niż tylko łyse przetowrniki + soft, bo
ten soft jest optymalizowany, żeby działał w tle (a więc ma mało mocy) -
choć oczywiście różnica jakości nie warta jest cent kilkuset złotych
(jak dla mnie)
Drugie to, że nie widzisz, że zwalnie to nie znaczy, że tego nie robi. A
jesteś w stanie zobaczyć 0,5% wolniej ? Otóż nie, bo wachania prędkości
są większe (przynajmniej w windzie ...)

Disk