Re: Jak to zrobić?.

Autor: Konrad 'kaspy' Palczynski (kaspy_at_student.uci.agh.edu.pl)
Data: Tue 18 May 1999 - 20:15:29 MET DST

jaras wrote:

> hAJ
> Jedno z drugim nie ma nic wspolnego, a co do okna logowania windy to nic nie
> wpisuj tylko kliknij anuluj, a okno sie juz nie pojawi.
>
> jaras
>
> Mirek napisał(a) w wiadomości: <53TZ2.8651$I1.159090_at_news.tpnet.pl>...
> wpisywać

mnie tez kiedys wkurzalo ciagle wpisywanie ppp ppp, korzystam z modemu
okazjonalnie i pewnego razu niechcacy wylaczylem okno pojawianie sie
okna terminala i internet dzialal bez niego! - moze to kwestia
konfiguracji serwera ppp, jak kozystalem z tepsy w lublinie

--
-- Konrad "Kaspy" Palczynski --
-- http://www.kaspy.z.pl ------