Re: Podkrecanie V1

Autor: Lukasz 'Dentarg' Jozwinski from SWIDNIK (jozef_at_kki.net.pl)
Data: Tue 18 May 1999 - 16:00:59 MET DST


On Mon, 17 May 1999 20:20:12 GMT, j.fiok_at_zodiac.mimuw.edu.pl (Jacek
Fiok) wrote:

>Dnia 16 May 1999 18:37:13 +0200, zielinski_at_ckzeto.com.pl (Michal Zielinski)
>napisał:
>
>>> Czy ma ktos doswiadczenie w podkrecaniu V1 (Monster) ?
>
>>Taaak. Dokladnie ma moj kumpel, ktory handluje sprzetem. Ktos zakupil u
>>niego V1, oryginalne, po 2 tygodniach przychodzi -nie dziala. Pusicil go
>>chyba na 63MHz, nie zapewnil chlodzenia i Monstrek sie spalil. Musze
>>natomiast przyznac , ze byl to na razie jedyny spalony Monster o jakim
>>slyszalem.

>Ja z kolega (jfedor_at_ids.pl) puszczalismy pure3d z 3 wiatraczkami na
>67-68MHz, a najlepsze jest to ze wzrost szybkosci w quake/quake2 byl
>_ponadliniowy_ na ip250mmx!!
Po co az 3 wiatraczki ?? Ja kupilem radiator na Celerona z
wiatraczkem, przycialem go troche, wlozylem na zwyklego monsterka i
spokojnie chodzil na 67 ... rzeczywiscie tez potwierdzam ze przyrost
predkosci byl ponadliniowy !!!

>mozecie jeszcze pogadac z kolega Malanowiczem
>(cos nie widac go tu ostatnio, BTW), on chyba doszedl do 70MHz z tego co
>pamietam.
Moze Pure3D da sie puscic na 70Mhz, ale w monsterze nie wyrabia sie
ram ... przy 68 juz sa przeklamania, u mnie dzialal ze 4 miesiace na
66 Mhz i ani razu sie nie zwiesil, i nie pojawialy sie przeklamania na
ekranie .... potem go sprzedalem przewnie dalej biega na 66 ;)))

Wazne jest tez ustawienie wszystkich SST setow w autoexecu, to daje
dodatkowe 20% przyspieszenia ... wszystko opisane na "benchmarku3D".

>pozdrowienia,

pzdr,
Dentarg

--
          e-mail:jozef_at_kki.net.pl - from Swidnik
   HOMM3 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/homm3/
  Quake 1 page - http://hipokrates.am.lublin.pl/quake/
Warcraft II page - http://hipokrates.am.lublin.pl/war2/
    Dentarg in Quake & Starcraft | UIN: 15071179


To archiwum zostało wygenerowane przez hypermail 2.1.7 : Tue 18 May 2004 - 18:32:17 MET DST