Re: Sposób na MULTINET

Autor: Bartek qla Kulicki (martinez_at_bg.univ.gda.pl)
Data: Tue 18 May 1999 - 14:49:54 MET DST

Chemikal <chemical_at_szczecin.multinet.pl> wrote in message
> Witam!
>
> Kupiłem jaki¶ tydzień temu kartę Multinetu, popędziłem do chatki żeby
> sobie posurfować, dzwonię raz, drugi ... i tak przez pół dnia. Dopiero
> wieczorem mi się udało po jakich¶ 50 próbach. Problemy takie miałem za
> każdym razem gdy chciałem się połączyć, dopiero przypadkiem znalazłem
> niekonwencjonalne rozwiązanie: do modemu podłączyłem telefon i przy
> łączeniu podnoszę słuchawkę. Teraz łączę się zwykle za drugim razem,
> tylko prędko¶ć jest fatalna. Mam dosyć tani modem (Request Soft56k) i

taaak no i w tym momencie wszystko jasne...
robilem testy tego modemu.... nawet na najnowszych driverach (2.07) nie
dzialal nawet na ocene mierna - jeden z najwiekszych zlomow z jakim mialem
stycznosc. jezeli mozesz natychmiast zwroc go do sklepu - z tanich
softmodemow polecam cos na kosciach Lucenta (w www.ffcomp.com.pl maja je po
190 zl z wysylka)
dziala rewelacyjnie. (z driverem 5.44 i na dwoch testowanych liniach)

--
bk - bartek/at/lords.com
% date me