W98 i BusMaster

Autor: Marek Jankowski (mjankow_at_friko2.onet.pl)
Data: Tue 18 May 1999 - 14:18:12 MET DST

Witam ponownie !

Problem opisywany parę postów wcześniej.

    Czy ktoś spotkał się z problemem niszczenia danych na dysku
po zainstalowaniu W98 i ich sterownika PCI Bus Master na płycie z
podkręconym do 400 MHz Celeronem 333A ?
Płyta to ZIDA z BX intela, ale z podobnym zjawiskiem spotkałem sie przy
podkręceniu proca na ABIT BH-6. Wiem, że sterowniki dla płyt (no, może
oprócz Tyan'a) wywołują taki efekt, ale czyżby te dostarczone z W98 (i
automatycznie instalowane) też tak działały ?
Jeśli tak, to jak to ominąć ?
Czy istnieje sposób na ominięcie automatycznego instalowania sterownika z
płyty W98 ?
Czy można do W98 wgrzać sterowniki z Tyan'a przeznaczone dla W95 ?

Dzięki za info.

--
mjankow_at_friko2.onet.pl