Re: Skaner Mustek 1200 PRO i SCSI

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 17 May 1999 - 17:40:09 MET DST

> Ze skanerem Mustek 1200 PRO dostałem kartę SCSI ISA i kabel SCSI 25 pin.
> Problem z tym, ze w kompie mam juz SCSI (wbudowany w płytę i podłączony
> jest
> do niego dysk SCSI). No i te kontrolery sie gryza (przy jednym jest
> wykrzyknik w Win98). Z checia bym podlaczyl ten skaner do starego
> kontrolera, ale nie mam takiego wyjscia. Z tylu w komputerze jest wyjscie
> SCSI ale ma ono strasznie dużo strasznie drobnych dziurek (policzylem: 68
> :-)). I otoz pytanie: czy jest na to jakas przejsciowka? Za wszelkie
> SZYBKIE
> [...]

Chle chle, mialem identyczny problem.Przejsciowka jest , ale trudna do
zdobycia. Mozna zakupic kabel D25 - SCSI 50 i przejscowke SCSI 50 - SCSI 68
, ale to rozwiazanie kosztuje 250 zl. Ja mialem komfort, bo zmienilem
sterownik z Tekram DC390u na Tekram DC390. Poszukam firmy z Warszawy, ktora
na targach wystawiala sie z atkimi przejscowkami, jakie potrzebujesz.

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu