Skaner Mustek 1200 PRO i SCSI

Autor: Teresa i Andrzej Welminscy (chaoswel_at_friko7.onet.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 19:32:56 MET DST

Ze skanerem Mustek 1200 PRO dostałem kartę SCSI ISA i kabel SCSI 25 pin.
Problem z tym, ze w kompie mam juz SCSI (wbudowany w płytę i podłączony jest
do niego dysk SCSI). No i te kontrolery sie gryza (przy jednym jest
wykrzyknik w Win98). Z checia bym podlaczyl ten skaner do starego
kontrolera, ale nie mam takiego wyjscia. Z tylu w komputerze jest wyjscie
SCSI ale ma ono strasznie dużo strasznie drobnych dziurek (policzylem: 68
:-)). I otoz pytanie: czy jest na to jakas przejsciowka? Za wszelkie SZYBKIE
info dzieki!

--
Mateusz Welminski