Re: AOpen AX6BC - kontra - Asus P2B

Autor: Small (dptaszynski_at_argo.pl)
Data: Mon 17 May 1999 - 15:00:09 MET DST

Mam Asusa P2B tej drugiej nie widzialem .
Z asusem nie mam zadnych problemow ,firma systematycznie wydaje upgrady
biosu ,wiekszosc celeronow podkreca sie na niej bez problemow i zaklejania
nozek procesora, slyszalem od innych uzytkownikow same dobre opinie ,na
sieci rowniez wysoko notowana ,a poza tym to plyta sprawdzona przez wielu
uzytkownikow . AOpen to chyba nowosc wiec sie zastanow.

Pozdrawiam

Darek