Re: AOpen AX6BC - kontra - Asus P2B

Autor: Piotr Martyniuk (Piotr.Martyniuk_at_softax.com.pl)
Data: Mon 17 May 1999 - 15:10:44 MET DST

Ja mam AOpen AX6B - to podobna wersja. Nie miałem z nią żadnych problemów. Działa szybko i w porządku. Sporo ustawień z biosu, np. magistrala, mnożnik, inne. Nie ma tylko jak większość płyt ustawiania w Biosie napięcia procka (tylko ABIT ma). Poza tym ma też sporo różnego rodzaju featuresów, np. "suspend to disk", których i tak się w większości nie używa.

Ogólnie godna polecenia.

Biosy dostępne i w miarę często aktualizowane (np. www.aopen.nl )