PCI Bus Master i W98

Autor: Marek Jankowski (mjankow_at_friko2.onet.pl)
Data: Mon 17 May 1999 - 12:28:59 MET DST

Witam grupowiczów !

    Czy ktoś spotkał się z problemem niszczenia danych na dysku
po zainstalowaniu W98 i ich sterownika PCI Bus Master na płycie z
podkręconym do 400 MHz Celeronem 333A ?
Płyta to ZIDA z BX intela, ale z podobnym zjawiskiem spotkałem sie przy
podkręceniu proca na ABIT BH-6. Tam dane na dysku po zainstalowaniu
sterowników Bus Master dla tej plyty również ulegały zagładzie. Problem nie
pojawiał się przy pracy z nie podkręconym procem. Wiem, że sterowniki dla
płyt wywołują taki efekt, ale czyżby te dostarczone z W98 (i automatycznie
instalowane) też tak działały ?
Jeśli tak, to jak to ominąć ?
Czy zainstalować na standardowej prędkości i podmienić po instalacji a potem
podkręcić FSB, czy też istnieje inny sposób na ominięcie automatycznego
instalowania sterownika z płyty W98 ?

Dzięki za info.

--
mjankow_at_friko2.onet.pl