Re: Skaner Mustek 1200 PRO i SCSI

Autor: Krzysztof J. Trybowski (trybik_at_friko.onet.pl)
Data: Mon 17 May 1999 - 10:55:06 MET DST

>Jesli jest to karta ISA to powina posiadac zworki do ustawienia
>przerwan. Sprawdz pod windows jakie przerwania zajumuje twoj kontroler
>(ten od dysku) i sprawdz wolne zasoby. Ustaw odpowiednie przerwania, i
>powinno dzialac.

Hej, to ja zadawalem to pytanie, ale od kumpla...

Juz dziala -- okazalo sie, ze gosc ktory instalowal driver nie mial instalki
Win98 i dal "skip" gdy komp zapytał sie o jakis plik -- dlatego nie dzialal
drugi sterownik SCSI. Teraz wszystko dziala, ale czuje dyskomfort: czy nie
lepiej jest podlaczyc ten skaner do tego lepszego kontrolera PCI? Bedzie
dzialal lepiej? Szybciej? Aktualnie sa tam dwa kontrolery i dwa urzadzenia
SCSI -- troche tak jakby marnotrawstwo :-). A gdyby bylo polaczone do
jednego, to bym moze dostal (pozyczyl sobie) tego drugiego kontrolera. Aha!
No to teraz mam kolejne pytanie: czy do tego kontrolera, ktory jest
dostarczony ze skanerem mozna podlaczyc dysk twardy itp. czy jest ona jakos
okrojony?

--
Krzysztof J. Trybowski
trybik_at_czasnaeb.pl / trybik_at_darmo.alter.pl