Re: Małe zakupy

Autor: siedar (siedar_at_free.net.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 21:47:50 MET DST

On Sun, 16 May 1999 11:53:58 +0200, "Termite"
<termite_at_friko.internet.pl> wrote:

>Witam!
>Chciałbym w najbliższym czasie kupić sobie nagrywarkę. Myślałem o YAMAHA CRW4416S SCSI. Co myślicie
Niezly sprzet ! koszt ok .1600-1700 zl
Ale kupuj zawsze w sklepie o pytaj sie gwarancje !
Sam widzialem jak dwoje mlodych ludzi w komisie kupilo niby okazyjenie
ten model i psul im wszystkie plytki. Po tygodniu przyszli do komisu
oddac. Oczywiscie cos takiego jest niemozliwe i z punktu prawa
sprzedawca nie ponosi odpowiedzialnoci jesli sprzedaje sprzet
komisowy. Gdyz tego rekojmia nie obowiazjue !
Natomiast w Lubelskim sklepie VIKO gdzie nagrywarka byla nowa kupiona
serwis trzy razy interweniowal i nic nie zdzialali.
Dlatego trzeba zawsze uwazac co i gdzie sie kupuje.

Mozesz zwrocic tez uwage na nagrywarke TEAC x6/24 SCSI - nie wiem czy
ma RW ale calkiem przystepna cena ok. 1800-1900 zl.
Ostatio pojawil sie demon szybkosci nagrywania Plextor x8 SCSI -
zasuwa super, w niecale 10 minut masz wypalony krazek, tylko jest bez
RW. kosztuje ok. 2500 zl.

Ogolnie Yamaha ma dobra renome !
Moj kolega ma wczesniejsza wersje 4/2/4 i nie nazeka ! (ja mam PHILIPS
2600 2/6 SCSI i tez nie nazekam)
>Moglibyście mi poradzić jaki mam kupić? No taki z niewygórowaną ceną :))))

>o tej maszynce? Jakie macie z nią doświadczenia? Aha ..... do tego potrzebowałbym kontroler SCSI.
To zalezy czy chcesz nagrywac czy psuc krazki !
Polecam Adaptec AHA 2940 - cena okolo 700 zl ale nie mam z tym
problemow a oprocz tego mozesz podlaczyc jeszcze 6 urzadzen SCSI !

Pozdrowienia
siedar