Re: Małe zakupy

Autor: Michal Zielinski (zielinski_at_ckzeto.com.pl)
Data: Mon 17 May 1999 - 10:11:22 MET DST

> Witam!
> Chciałbym w najbliższym czasie kupić sobie nagrywarkę. Myślałem o YAMAHA
> CRW4416S SCSI. Co myślicie
> o tej maszynce? Jakie macie z nią doświadczenia?

Super maszyna - mam taka w pracy, niestety wypalam malo, wiec duzo o niej
nie powiem. Nie zajaknela sie na zadnej plycie, widzi i nagrywa 80 min.
Poczatkowo mialem z nia troche klopotow, okazaly sie byc spowodowane przez
duet WinOnCD w walnietej wersji (wczesne 3.6) i sterownik.

Obecnie to Y4416S+Mustek 1200 Pro A3 + Tekram DC390 (bios, 220 zl)

Pozdrowienia

Michal Zielinski zielinski_at_ckzeto.com.pl ( Lodz)

Odpowiadajac usun REMOVE_ME z adresu