Re: OCR

Autor: Tadeusz Przybysz (banita_at_carinthia.com)
Data: Sun 16 May 1999 - 20:35:21 MET DST

50 stron ? ...nie prowadze biura :))))
Poprawic kilka bledow na 50-ciu stronach oznacza ponowne ich przeczytanie :(
Jak zsumuje czas skanowania czytania i korekty tego to na jedno mi
wychodzi - stosowanie takich programow do amatorskich zastosowan i malych
textow nie oplaca sie :)

--
Pozdrawiam
Tadeusz
Bugs Bunny <dracul_at_kki.net.pl> schrieb in im Newsbeitrag:
373DFC3B.BA6F40CC_at_kki.net.pl...

> [...]
:(
D***