Re: OCR

Autor: Bugs Bunny (dracul_at_kki.net.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 00:59:08 MET DST

Tadeusz Przybysz napisał:

> Recognita ? ....cracki ? ....seriale ?... .toz to syf !!!
> Mam scaner HP ScanJet 3200C ( 600 optycznej )
> Narobila mi tyle bykow ze predzej napisze recznie te 2 stronki A4 ...... :(
> Notabene do Scanera mam na CD dolaczana Omnicostam i uwazam ze oba do D***
> To juz lepiej nauczyc sie szybkiego bezwzrokowego trzaskania w klawiry ...
> co mi niezle wychodzi ( 240 /min )
> Pozdrawiam wszystkich tropicieli Crackow i seriali do tych "wynalazkow"

Chcialbym cie widziec jak trzaskasz 50 lub wiecej stron maszynopisu, ktory
mozesz bezproblemowo przeskanowac i miec do poprawienia jedynie kilka bledow na
strone ;)
Ale to jest mozliwe jedynie przy poprawnym ustawieniu parametrow wymienionego
programu.
Osobiscie swego czasu z tego czesto korzystalem i nigdy nie narzekalem, gdyz
dziala bezproblemowo nawet na pasciarskich skanerach na lpt (te najtansze -
chyba :))

Pozdrawiam Bugs