Re: Linux'owe pytanko

Autor: Grzegorz Mazur (NOSPAMgregu_at_bart.nlNOSPAM)
Data: Sun 16 May 1999 - 15:32:58 MET DST

Marcin Figiel wrote in message ...

>GELO <pgelo_at_polbox.com> wrote in message
>
>Tak sie sklada, ze Linux uzywa wlasnego systemu plikow (ext2 bodajze), wiec
>nie zainstalujesz go na partycji FAT'owskiej jako dodatkowego programu w
>"Program Files" ;) Dla Linuxa musisz zrobic conajmniej 2 partycje: Linux
>native (tutaj zainstaluje sie sam system i beda instalowane programy dla
>niego) i Linux swap (najczesciej przyjmowana zasada przydzielania miejsca
>dla tej partycji to 2xRAM).

Chwila, przecież Linusia da się zainstalować na partycji FAT!!! Sam to
kiedyś miałem! Instaluje się do jakiegoś katalogu i potem montuje ten
katalog jako root. Bez problemów i... bez bezpieczeństwa...

;))))

--
"(A)bort, (R)etry, (I)nfluence with large hammer?"
"In a long run we are all dead" - Keynesian economists