Re: Która karta vga na topie?

Autor: T.Zon (zonzi_at_friko3.onet.pl)
Data: Sun 16 May 1999 - 12:39:08 MET DST

Pszemol <Pszemol_at_PolBox.com> wrote in message
> [...]
> W miarę uniwersalne, domowo-graczowe zastosowania.
> Nie AutoCad, Nie 3DS, Nie profesjonalna grafika czy film.
> Zastanawiam się nad nowym pecetem. Teraz mam P100, miroVIDEO 20SV
> (2MRAM) ale nie mam zamiary tej karty kupować do niego. Po prostu
> mój pecet się już zestarzał przez ostatnie 3 lata z okładem i myślę
> o zakupie nowego. Może PII, może PIII - jeszcze tego nie zdecydowałem.
> Na razie chciałem się zorientować w grafice. Czy te karty na AGP
> chodzą bez VGA czy wciąż muszą być dwie 2D i 3D?? A co gdy nie ma AGP?

Sorki za pozna odpowiedz

Widzialem ze juz prawie sie zdecydowales na Voodoo3. Calkiem niezly wybor.
Karty na AGP sa 2D/3D (oczywiscie jedne sa lepsze, drugie gorsze.) Voodoo 3
jest na AGP i PCI (wersja 2000 i 3500) ale i tak nie wykorzystuje w pelni
AGP takze róznica wydajnosci pomiedzy PCI a AGP jest znikoma.

> Jak mam rozumieć to zaproszenie? Co to B3D?

:-))) Oczywiscie Benchmark 3D patrz sig

Pozdrawiam

ZoNzi at friko3.onet.pl
Benchmarking i newsy o kartach video