Re: Która karta vga na topie?

Autor: Pszemol (Pszemol_at_PolBox.com)
Data: Thu 13 May 1999 - 04:15:12 MET DST

T.Zon napisał(a) w wiadomości: <37383699.50F4E015_at_friko3.onet.pl>...

>:-)) A do czego ma sluzyc?

W miarę uniwersalne, domowo-graczowe zastosowania.
Nie AutoCad, Nie 3DS, Nie profesjonalna grafika czy film.

>Na jakim procku? W jakich rozdzielczosciach pracujesz.

Zastanawiam się nad nowym pecetem. Teraz mam P100, miroVIDEO 20SV
(2MRAM) ale nie mam zamiary tej karty kupować do niego. Po prostu
mój pecet się już zestarzał przez ostatnie 3 lata z okładem i myślę
o zakupie nowego. Może PII, może PIII - jeszcze tego nie zdecydowałem.
Na razie chciałem się zorientować w grafice. Czy te karty na AGP
chodzą bez VGA czy wciąż muszą być dwie 2D i 3D?? A co gdy nie ma AGP?

>Niestety nie ma idealnych rozwiazan i to co dla Ciebie bedzie
>najlepsze nie jest koniecznie najlepsza karta na swiecie.

No oczywiście. Powiedzmy, że chodzi o najlepszą kartę do gier/multimediów.

>Zapraszam na testy Voodoo3 2000 i 3000 na B3D.

Jak mam rozumieć to zaproszenie? Co to B3D?
Pszemol