Re: Odszkodowanie za szkody wirusa Czernobyl , wincih, cih, win95cih

Autor: Maciek Bartnik (Maciek.Bartnik_at_p333.f84.n480.z2.fidonet.org)
Data: Fri 14 May 1999 - 23:17:54 MET DST

[12 May 99, 11:08]: Marek Wyszynski => All:

 MW> Ludzie, czy Wy troche nie przesadzacie z ta panika? Przypomina mi to
 MW> troche jak znajoma pani Wladzia panicznie boi sie wirusow bo nie za
 MW> bardzo wie to co jest (a moze zyje, wyskoczy z ekranu i ugryzie!).
to nie tylko pani Wladzia ... moge przytoczyc przyklad z mojego podworka, czyli
pracownikow politechniki warszawskiej (moze nie calej, ale przynajmniej wydzialu
z jakim mam do czynienia) - dostaja za przeproszeniem sraczki, gdy zblizasz sie
do komputera z dyskietka, kaza wszystko sprawdzac mks'em nawet jesli chcesz na
dysk tylko cos zapisac, a z drugiej strony nie jest zachowany podstawowy srodek
ostroznosci, czyli nie jest wylaczona w biosie opcja bootowania z dyskietki -
wszystkie komputerki (no, 90%) slicznie wczytuja boot sector dyskietki przy
starcie ... paranoja
 MW> Komputerow uzywam juz bardzo intensywnie od ponad 10 lat i jeszcze
 MW> nigdy zaden mi nic nie skasowal! Oczywiscie nie mowie ze nie istnieje
 MW> taka mozliwosc, ale jesli tylko zachowuje sie PODSTAWOWE srodki
 MW> ostroznosci to mozna taka ewentualnosc bardzo zminimalizowac.
i dokladnie o to chodzi - najpierw sie zabezpieczyc, a nie _po_fakcie_ jeczec,
stekac, plakac itd itp

Maciek