Re: SCSI HDD Power Down ?

Autor: varad (varad_at_friko.onet.pl)
Data: Sat 15 May 1999 - 13:34:19 MET DST

A mozna tak ustawic, zeby serwer po wylaczeniu przez UPS samoczynie wlaczyl
sie po wywolaniu go z sieci (Wake On Lan ? ) czy tylko recznie albo przez
UPS, chyba faktycznie dam sobie z tym spokoj tym bardziej ze czasem tez ktos
pracuje w sobote. Bylem ciekawy czy w ogole jest cos co wylacza dyski scsi
po jakims czasie, ale chyba nie ma. Dodam jescze ze to NT 4.0 + ATX.

P.S.
W innym kompie to mi HD IDE wylacza sie chyba co 2 minuty :) chociaz w
biosie PM wylaczone. Ale jeszcze sie temu nie przygladalem.

Dzieki
varad

[..]