Re: Prosze o pomoc. HDD or BIOS

Autor: Maciek Bartnik (Maciek.Bartnik_at_p333.f84.n480.z2.fidonet.org)
Data: Thu 13 May 1999 - 22:21:37 MET DST

[12 May 99, 07:37]: Winter => All:

 W> nie roznie, a raczej spontanicznie
to raczej nie potrafie pomoc - mialem cos takiego przy pierwszym uruchamianiu
windows (po prostu nie startowaly - wyskakiwal niebieski ekran z komunikatem)
... skasowalem pliki systemowe, opalilem z dyskietki (wczesniej instalacje
uruchamialem po zabootowaniu z hdd) i dal sie zainstalowac - do dzis nie wiem co
bylo przyczyna :)

Maciek