P³yty g³ówne ale nie "jaka najlepsza?"

Autor: De Grejt Kornholio (cornhole_at_darmo.alter.pl)
Data: Fri 14 May 1999 - 00:33:39 MET DST

Ju¿ na pocz±tku trochê mi g³upio, ¿e znowu poruszam wa³kowany ca³y czas
temat p³yt, ale nie pytam - "jaka p³yta najlepsza?"

Planujê zakup p³yty z jakim¶ Celeronem (slot1) i nie za bardzo mam ochotê
zmieniaæ obudowê na ATX, wiêc p³yta musi byæ AT.
Wiêkszo¶æ polecanych przez Was nowych p³yt (tj. g³ównie ASUS i ABIT) to
obecnie p³yty ATX - mo¿e wiêc, bêdê musia³ poszukaæ w¶ród innych
producentów, je¶li nie znajdê jakiej¶ dobrej p³yty AT (lub ATX/AT)

Napiszcie, proszê, na co obecnie zwróciæ uwagê kupuj±c p³ytê (pomijaj±c
obs³ugê ró¿nych czêstotliwo¶ci, wysokie mno¿niki, liczbê odpowiednich
slotów, cenê, no i producenta oczywi¶cie ;)
Czy oprócz zachwalanej przez Was stabilnej pracy (co jest oczywi¶cie bardzo
istotne) taki Abit czy Asus oferuj± jeszcze co¶ wiêcej ni¿ najprostsza i
najtañsza p³yta BX ? Có¿ to jest "softmenu" ? Czy nowe p³yty umo¿liwiaj±
pod³±cznie klawiatury ze zwyk³± wtyczk± DIN (a nie ps/2) ?

Z góry dziêki