Re: Koniec z CYRIX'ami ???

Autor: Pixel (pixelek_at_kki.net.pl)
Data: Fri 14 May 1999 - 14:11:36 MET DST

Co ty - porownujesz CYRIXA z PII - HE HE HE HE HE HE HE HE HE HE !!!
Ten rzech M2-300 jest duzo kiepsciejszy od mojego Intela-250MMX!!! To ze
testy pokazuja tak a nie inaczej nie swiadczy, ze tak jest naprawde, np: w
"Sysinfo" Cyrix-200 kumpla 4x przewyzszal szybkoscia mojego intelka - a w
rzeczywistosci byl do dupy, co widac bylo we wszystkim co odpalal (jesli mu
sie przez procesor nie zawieszalo).

Zaden Cyrix nie jest dobry, nawet nie pod wzgledem szybkosci - ale dla tego,
ze prawie nic na nim nie chodzi bez specjalnych patchy jesli takie wogole
wyjda. Jet to procesor dla ludzi, ktorzy oszczedzaja na wszystkim - nie ma
rzeczy tanich i dobrych!!!