Re: Konserwacja drukarki

Autor: Michal Glebowski (glebows_at_wipos.p.lodz.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 20:58:46 MET DST

Sychu napisał(a) w wiadomości: ...
>Cześć!
> Mam problem z moim Lexmarkiem. Drukarka podczas wciągania
>kartek skręca je i gniecie. Zadzwoniłem do serwisu. W serwisie wyjaśnili, że
>jest to normalne ponieważ drukarka powinna być konserwowana co pół roku.
>Mimo aktualnej gwarancji za konserwację mam zakłacić 80zł + VAT !!@##@#??
>W gwarancji oraz w instrukcji nie ma mowy o konserwacji, czy mimo to serwis
>ma prawo wymagać odpłatnej naprawy ?
>I czy wogóle ktoś słyszał o tym, że trzeba drukarkę konserwować minimum co
>pół roku ????.
> [...]

Nie! Nie! Zrobili Cię bandyci na szaro! Masz rok gwarancji, to niech naprawiają!
Toż to zdzierstwo i oszustwo. Proponuję trochę więcej pewności siebie,
lub przyprowadzić dużego kolegę i porozmawiać na poważnie. GDZIE TO
JEST NAPISANE, ŻE KONSWRWACJA CO PÓŁ ROKU (i to jeszcze 80 zł).
Lexmarki są raczej tanie, więc to spory ułamek ceny drukarki... nie płać i WALCZ o SWOJE!

m227