Konserwacja drukarki

Autor: Sychu (sychu_at_friko6.onet.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 13:44:48 MET DST

Cześć!
    Mam problem z moim Lexmarkiem. Drukarka podczas wciągania
kartek skręca je i gniecie. Zadzwoniłem do serwisu. W serwisie wyjaśnili, że
jest to normalne ponieważ drukarka powinna być konserwowana co pół roku.
Mimo aktualnej gwarancji za konserwację mam zakłacić 80zł + VAT !!@##@#??
W gwarancji oraz w instrukcji nie ma mowy o konserwacji, czy mimo to serwis
ma prawo wymagać odpłatnej naprawy ?
I czy wogóle ktoś słyszał o tym, że trzeba drukarkę konserwować minimum co
pół roku ????.
SKRĘCENIA JĘZYKÓW WSZYSTKIM MATURZYSTOM NA USTNYCH :-)
Pozdrowienia Sychu
sychu_at_friko6.onet.pl