Re: Koledzy pomocy!

Autor: winDoZo (windozo_at_kki.net.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 17:11:34 MET DST

Marek napisał(a) w wiadomości: ...
>Czesc!
>Mam problem i to duzy. Padl mi C300A w plytce SOYO-6BE. Wymieniono mi proca
>na nowy (ppga+przejsciowka). Zainstalowalem nowego proca, wszystko
>podlaczylem i... NIC. Wlaczam kompa i nic, czarny ekran i cisza. Zadnych
>bipow i takich tam. Pytanko. Czy to plata glowna? Czy jak plyta zepsula mi
>pierwszego proca to moze to zrobic drugim? Moze jusz zrobila?
>Co wy na to. Dieki za odp.
>Marek

Domyslam sie ze nie oddales calego kompa do serwisu, tylko sam procesor.
Jestes calkowicie pewien ze ten procesor byl padniety, sprawdzales go na
innym kompie? Jezeli tak to jestes wyjatkowym pechowcem poniewaz pad
procesora to zjawisko niezmiernie zadkie.
Podejzewam ze procesor byl sprawny, a padla plyta. To tylko domysly, ale
najprawdopodobniej nieuczciwy serwis przyjal proca bez gadania, dal Ci nowy
i jeszcze kazal doplacac. C300A to najbardziej poszukiwany na rynku
procesor.

pozdrawiam

--
winDoZo