Re: Koledzy pomocy!

Autor: Tomasz 'Pilot' Minkiewicz (spam.hater_at_dummy.domain)
Data: Fri 21 May 1999 - 05:07:56 MET DST

Wed, 12 May 1999 16:51:32 +0100, Maniaq <mmaniak_at_box43.gnet.pl>
napisał[a]:

>Ta zlowieszcza cisza moze sugerowac, ze zapomniales podpiac zasilanie ;)

Eee... pewnie ma ATXa i ta złowieszcza cisza sugeruje, że mu CIH biosa
wykosił. Dziwi mnie tylko, że w serwisie wymienili procesor - nigdy
nie słyszałem o przypadku awarii procesora. Tak se myślę, że oni go
wymienili, bo to był dobrze kręcalny C300A i wcisnęli C333, którego na
450 się nie da puścić. Samo w sobie to jeszcze mało naganne, ale skoro
już tak zrobili, to mogli przy okazji zaflaszować płytę.

--
Tomasz 'Pilot' Minkiewicz
adres w naglowku jest dla picu, mailto:pilot_at_vc.pl