Re: Konwersja poczty z OE5 do OE4.

Autor: Enio (tkobosz_at_mp.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 12:26:33 MET DST

> Pisało, że Instalator odłożył na bok nowe pliki (nie używa ich)
> i że NIE BĘDZIE możliwości odzyskania listów, które dostałeś
> w OE5 kiedy go odinstalujesz... Ktoś jednak kiedyś wspomniał,
> że po odinstalowaniu OE5 pojawia się w OE4 opcja "import z OE5"
> ale ja tego nie sprawdzałem - BTW: dlaczego chcesz ODINSTALOWAĆ
> OE5 i wrócić do OE4?

Nie czytajcie moich listow "miedzy wierszami"!

Nigdzie nie pisalem, ze chce wrocic z 5 do 4!
Nie chce!

Wprawdzie 5 ma kilka wad, ktorych nie miaka 4,
ale sa to raczej drobiazgi w porownaniu do zalet.

Potrzebuje jednak miec swojej list w formacie OE4,
bo czesto wyjezdzam z dyskiem do rodzicow,
a tam jest OE4,
i chcialbym sie "podpiac" ze swoja poczta
i odbierac / wysylac jakby nigdy nic!

Pozdrawiam,

Enio.