Re: Ostrzeżenie przed Wirusem !!!

Autor: Enio (tkobosz_at_mp.pl)
Data: Thu 13 May 1999 - 12:03:33 MET DST

Takim osobom jak Robert B. nalezy za cos takigo od razu robic mail-bombing,
a nie tylko straszyc nim!!!
Prawo powinno byc surowe i dzialac natychmiast!

W efekcie - po kilku takich akcjach, miedzy nim i jemu podobnymi
znajomymi zaczna kursowac spamy ale w takim klimacie:

" Otrzymałem tą wiadomość i przesłałem ja dalej.
    ZRÓB TO SAMO ABY UNIKNĄĆ KATASTROFY !!!

    Jeżeli kiedykolwiek przyjdzie Ci do glowy wysylac
    ostrzezenie antywirusowe na grupe dyskusyjna "pl.comp.pecet"
    pod żadnym pozorem NIE ROB TEGO!!!!
    Jeżeli to zrobisz, skasujesz sobie konto pocztowe!
    Jest to nowa zasada w internecie, o której wielu ludzi jeszcze nie

Pozdrawiem wszystkich,

Enio.