Re: Jak podłaczyć monitor

Autor: Splawik (sklepk_at_bestcom.com.pl)
Data: Wed 12 May 1999 - 17:57:10 MET DST

B TRYT <botr_at_polbox.com> wrote in message
> Dostałem w spadku od naszych sąsiadów za odry monitor . Jest całkiem fajny
> ma 19 cali
> Ale mam problem z jego podłaczeniem z tyłu scianki są gniazda podobne jak
> oscyloskopie
> na trzech pisze Video IN R, G, B i na dwóch Sync IN HD i VD
> czy są szanse na podłaczenie go do PC
> czy ktoś z szanownych grupowiczów spotkał sie z takim wynalazkiem jezeli
> tak to prosze o wszelkie info
>
> botr_at_polbox.com

Nie jestem pewien, ale sądząc po opisie jest tu mowa o złączach BNC, a takie
złącza ma np. monitor CTX PR710T. Więc po kolei: Video IN R, G, B są to
wejścia składowych koloru, Sync IN jest to wejście synchronizacji koloru
(lub jak kto woli Video IN R, G, B oraz Sync IN tworzą razem sygnały
chrominacji i luminacji) natomiast HD i VD są to synchronizacje pozioma i
pionowa. Odpowiedni kabelek można dokupić w sklepach komputerowych (z jednej
strony złącze DB15 z drugiej 6xBNC) lub należy zainstalować w PeCecie
specjalną kartę graficzną (od sąsiadów zza Odry :) ). Pytania proszę słać na
priva.

sklepk_at_bestcom.com.pl
Splawik