Re: MMX 166 i dopalanie

Autor: Wojciech Giersz (chektor_at_polsl.gliwice.pl)
Data: Wed 12 May 1999 - 16:12:35 MET DST

> Rezultat : Na zadnej w ustawieniu P54 nawet nie bylo POSTu. Na VXPro co prawda

Moze procesor po prostu nie potrafil ruszyc? Prawde mowiac nie wiem, jak
to rozwiazac, bo nie trafilem jeszcze na przypadek, zeby to nie
zadzialalo.

> mialem pecha testowac na nieoglupialnych/zagadkowych plytach? Moglbys kiedys z

Byc moze - ja to robilem na najbardziej prymitywnych modelach, jakies
PCChipsy, Elpiny, Topguny, Turbo itp. - moze w nich nie bylo jakiegos
rozwiazania "antyoglupiajacego".

> czystej ciekawosci zmierzyc jakie napiecia zasilania masz podane przy twojej
> metodzie? Czym one sie roznia od ustawienia 'normalnego'?

Ha, jakbym umial obslugiwac miernik i wiedzial jak zmierzyc, to moze bym
zmierzyl - z tych tematow jestem ostatnia noga i nawet nie myslalem o
czyms takim :)

> Artur Gawryszczak
Chektor
.Wojciech.Giersz..(Y2K Ready)........................Voice.+48-032-2312060..
....chektor_at_zeus.polsl.gliwice.pl...chektor@malenstwo.iinf.polsl.gliwice.pl.
.Murphy's Law is recursive. Washing your car to make it rain doesn't work..