Re: Odszkodowanie za szkody wirusa Czernobyl , wincih, cih, win95cih

Autor: Jacek Piskozub (piskozub_at_iopan.gda.pl)
Data: Wed 12 May 1999 - 16:08:23 MET DST

Piotr Macki Kaminski wrote:

> Po co ? To, że ktoś dostał tego wirusa, to jest _tylko_jego_wina_.
> Używał niesprawdzonego oprogramowania.

To tak jakbym twierdzil, ze jesli otworzysz list z bomba (taki
papierowy) i urwie Ci obie rece to Twoja wina bo nie uzyles zawczasu
wykrywacza metali. Nadawca jest w tym ujeciu calkowicie niewinny. Daj
spokoj.

Z drugiej jednak strony wlascieli tysiecy komputerow dotknietych wirusem
moga uzyskac od jednego niezbyt bogatego Tajwanczyka po jakies $5
dolarow na glowe (i to przed policzniem kosztow procesowych).

Uwaga dla inteligentnych inaczej : powyzsze nie ma uniewinniac faceta a
jedynie swiadczyc o niepraktycznosci sadzenia sie z nim.

JP.

--
Jacek Piskozub
 mailto:piskozub_at_iopan.gda.pl