Re: Odszkodowanie za szkody wirusa Czernobyl , wincih, cih, win95cih

Autor: Expert (expert_at_friko.onet.pl)
Data: Tue 11 May 1999 - 17:15:18 MET DST

Andrzej Lewandowski wrote:

> Najlepiej do Miedzynarodowego Trybunalu w Hadze.
>
> A.L.
Chyba tam nie , bo inny zakres wlasciwosci.

Napisalem do Tatung Institute of Technology, gdzie Chen Inghau studiowal
( autor Ciha) , o ile tak jest.
Mam jedynie problem, bo caly serwer jest po chinsku i nawet ze
slownikiem trudno cos tam wyslac, bo menu do postow tez jest po chinsku.
Moze ktos zna chinski i pomoze w korespondencji.

Oczywiscie nie mozna oczekiwac odszkodowanie w formie kasy.
Moze wystarczy list z przeprosinami.
Ale lepiej jednak opis te szkody , zrobic liste poszkodowanych, niz
nic nie robic.

Zawsze istnieje mozliwosc , ze koledzy Chena sa jeszcze bardziej zdolni
i moze nas czekac cala rodzina metawirusow, modyfikujacych bios plyty,
karty graficznej , przetaktowujacych procka itd.

Jacek