SCSI - WD7000-ASC

Autor: Krzysztof Czuryło (krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com)
Data: Tue 11 May 1999 - 22:27:16 MET DST

Urządzenie jak w temacie.
Jest to karta kontrolera SCSI (ma jakieś 10 lat). Nazwa sugeruje, że
jest to pdorukcja Western Digital, ale na ich stronach nic nie
znalazłem.
Dostałem toto razem z dyskiem (o dysku znalazłem dane techniczne) i
nie wiem co z tym fantem robić.
Czy wymaga jakichś sterowników? Windows95 nie rozpoznaje tej karty.
Chwilowo nie mam odpowiedniego kabelka, żeby połączyć kartę z dyskiem,
więc nie wiem, czy zadziała bez sterowników. Przy starcie pojawia się
info z BIOS-a karty i komunikat "No devices found". Może jak podłączę
dysk, to znajdzie dysk?

Mimo to, może jest ktoś, kto ma (miał) coś takiego (dokumentacja,
sterowniki, etc.)? Jak wygląda kompatybilność tej karty ze
współczesnymi urządzeniami SCSI?

+- Krzysztof Czurylo -+
+- Technical University of Gdansk & Medical University of Gdansk -+
+- krzycz2_at_SPAM.polbox.KILLER.com -+
+- remove 'SPAM.' and 'KILLER.' before reply !!! -+