Re: BJC-2000 czy Lexmark 5000 ?

Autor: Andrzej Popowski (popej_at_friko.onet.pl)
Data: Wed 12 May 1999 - 00:33:28 MET DST

Tue, 11 May 1999 08:01:38 +0200, "Paweł Dymkowski"
<peltron2_at_polbox.com> piszesz:

>Tak. Wymaga. Wysuwam sobie tacke na wydruki a po drukowaniu wsuwam z
>powrotem. Tacka moze sobie nawet wystawac poza polke, na ktorej stoi
>drukarka. Fakt, ze jest delikatna ale kilkadziesiat stron utrzymuje.

A ja na Canonie drukowalem z biurka ponad komputerem na polke z
ksiazkami :-)
W moim jest taka odginana petla z drutu do podtrzymywania kartek.
Dluga, bo strony A3.

>Zgadza sie ale jesli drukujesz czesto a po pracy zalozysz pokrowiec... Z
>reszta nie przesadzajmy - pierwsza strone, ktora sie kurzy mozna zawsze
>wyjac.

Na ten kurz, to wpadlem dosc niedawno. A do tego czasu nigdy nie
moglem uzyskac strony wydruku bez sladow zatkanej dyszy i zawsze
zazdroscilem jakosci wydrukow z HP.

Pozdrowienia,

Andrzej Popowski