Re: AGP i S3 Trio3D

Autor: Bartek Nagorny (bnagorny_at_kk.kalisz.pl)
Data: Tue 11 May 1999 - 19:47:01 MET DST

Dnia Mon, 10 May 1999 23:09:45 GMT, spam.hater_at_dummy.domain (Tomasz
'Pilot' Minkiewicz) napisał/a:

>Właśnie wziąłem do ręki pudełko z taką kartą graficzną i cóż tu można
>wyczytać:
>na pomarańczowej nalepce na pudełku: S3 Trio3D-2X
>na świstku zatytułowanym "Quick Installation Guide": Support AGP 1.0
>compliant.

No dobra, ale to jest rev. agp :) Tak jak pci 2.0 2.1 itd..

>Ja osobiście wyciągam z tego wniosek, że S3 Trio3D-2X nie jest zgodne
>z AGP x2, bo nie wyobrażam sobie sytuacji, że producent o swoim
>własnym wyrobie pisze, że jest gorszy, niż w istocie. Ale mogę się
>mylić.

Nie zdazylem dokladnie sprawdzic, ale obilo mi sie o uszy.. ee o wzrok
- agp 2x 133Mhz, wiec moze i ma agp2X, ale tak naprawde co to by
dawalo w przypadku tego badziewka to w ogole nie wiem :) Zaraz sobie
karteczke napisze, zeby jutro nie zapomniec sprawdzic .. :)

--
Bartek
bnagorny_at_kk.kalisz.pl