Re: AGP i S3 Trio3D

Autor: vasyll (vasyll_at_polbox.com)
Data: Fri 14 May 1999 - 11:06:21 MET DST

"Michał" wrote:

> ATC-6220 Intel 440 BX
> sterowniki karty mam najnowsze, cos tam tez instalowalem z plytki dolaczonej
> do plyty glownej.
> Zeby juz nie przedluzac, pytanie na koniec: czy skoro pclist.exe pokazuje, ze AGP
> dziala i karta S3 jest w slocie AGP, to jest "to" dowód wspoldzialania powyzszych?

niekoniecznie, moze byc jescze taki drobiazg
we wlasciwosci systemu/menager urzadzen(wyswietlaj wedlug polaczen)
karta powinna byc podczepiona pod AGP System Controller a ten pod
magistrale PCI
jezeli jest podczepiona pod PCI to brakuje sterownikow obslugi AGP

ps
tez mam taka karte ale do konca nie jestem przekonany
ze to Trio3D AGP to faktycznie AGP
a nie Trio3D PCI tylko zastapili styki PCI na AGP
aby to samo sprzedac jako AGP

Nie mozna dwa razy napluc do tej samej rzeki,
chyba ze akurat zamarzla.