Re: Robi sie niewesolo.

Autor: A. Bigor (zbyfek_at_pertus.com.pl)
Data: Mon 10 May 1999 - 23:14:35 MET DST

Bartek Nagorny <bnagorny_at_kk.kalisz.pl> wrote in message

> C't ?

Chyba tak. (głowy nie dam, a wspominanej informacji znaleźć nie mogę)

Na marginesie: ponoć programistom z tej gazety udało się włączyć, odczytać
i chwilę później wyłączyć numer w P3 (PSN)... Tymczasem potencjalny
użytkownik mógłby dalej surfować sobie po internecie myśląc, że skoro
wyłączył
numer przy pomocy programiku, to już wszystko jest OK i nikt się niczego
o jego procesorze nie dowie.

> lepsze dopoki kilka niezaleznych zrodel nie przeprowadzi testow. Z
> drugiej strony moze byc tak, ze pewne operacje beda lepiej
> przeprowadzane z uzyciem 3dnow a inne z sse..

Ponoć obie jednostki są do siebie funkcjonalnie bardzo podobne.

--
A. Bigor (http://web.pertus.com.pl/~zbyfek -- szwarc, mydło i powidło o
podkręcaniu)